شرکت تولیدی آسیا چوب با سرمایه بخش خصوصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز کرده است . این شرکت با هدف تولید و ارائه خدمات مهندسی شده و با توجه به بهره گیری از مدیران متخصص و با تجربه در صنعت چوب و فلز، اساتید برتر و خبره دانشگاهی در صنعت چوب و مبلمان، کارشناسان مرتبط و کاربلد و هم چنین با مطالعه و انجام تحقیقات مداوم دست به شناخت نیاز مشتریان و خلاء بازار در این حوزه زده است.

بالا
میز کنفرانس

میز کنفرانس و انواع آن

میز کنفرانس به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم‌های هر فضای اداری می‌باشد. این میز هم جلوه دهنده به فضا است هم بسیار کاربردی و ضروری است. این میزها در رنگ‌ها، مدل‌ها و سبک‌های مختلفی در بازار موجد هستند که این امر انتخاب را تا حدی سخت می‌کند. در این مقاله بر آنیم تا شما را با کاربرد میز کنفرانس و انواع آن آشنا کنیم.

در اتاق مدیران به دو شکل میز مدیریت قابل اجراست. مدل اول در حالی است که میز کنفرانس و میز مدیریت به هم متصل و چسبیده هستند. حالت دیگر نیز به این صورت است که میز در سمت دیگری از اتاق و جدا از میز مدیریت قرار دارد.

میز کنفرانس

کاربرد میز کنفرانس:

عمده کاربرد میز کنفرانس به شرح زیر است:

  • برگزاری جلسات و همایش‌ها
  • برگزاری جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت
  • انجام مذاکرات و انعقاد قرار داد با سایر شرکت‌ها

اهمیت اتاق کنفرانس:

اتاق کنفرانس به نوعی محلی برای گردآمدن همکاران و گرفتن تصمیمات مهم یا تحلیل و آنالیز اطلاعات بین همکاران می‌باشد. در اتاق کنفرانس آسایش و راحتی افراد به منظور تمرکز بر روی موارد جلسه امری ضروری و مهم است.

میز اجرا شده در اتاق کنفرانس باید راحت و با سهولت در ارتباطات باشد. صندلی‌های این اتاق نیز باید با کیفیت و راحت باشند تا افرادی که ساعت‌ها بدون حرکت روی آن می‌نشینند احساس خستگی و درد نکنند.

اگر جلسات شما اغلب با افرادی است که خارج شرکت هستند، بهتر است اتاق کنفرانس در مکانی تعبیه شود که تراکم کارمندان در آن محل کمتر است و رفت و آمد کمتری وجود دارد.

طراحی میز کنفرانس با صندلی کنفرانس:

میز کنفرانس مدرن

طراحی میز کنفرانس یکی از مهم‌ترین مباحث در مبلمان اداری است. به همین دلیل اغلب این میز به صورت سفارشی ساخته می‌شود و به ابعاد طول و عرض اتاق جلسات بستگی دارد.

در اتاق‌هایی با ابعاد بزرگتر می‌توان میز یو شکل گذاشت ولی در اتاق‌های کوچک از میزهای مستطیل استفاده می‌شود.

در طراحی میز کنفرانس باید به محل درب ورودی، محل نشستن رئیس، محل قرار گیری پنجره‌ها و نور ورودی از آن‌ها توجه نمود.

اگر در فضای اتاق کنفرانس ویدئو پرژکتور قرار دادر باید به فاصله صندلی‌ها از دیوار و از یکدیگر دقت کرد.

قیمت میز کنفرانس:

برآورد هزینه ساخت و اجرای میز کنفرانس به عوامل متعددی چون تعداد نفرات استفاده کننده، طرح و شکل میز، متریال و صفحه میز، جنس و فرم پایه‌ها و ابعاد میز بستگی دارد.

کارشناسان ما در آسیاچوب در این زمینه راهنما و مشاور خوبی برای شما خواهند بود.

انواع میز کنفرانس:

اتاق کنفرانس

طبقه بندی میز کنفرانس در چند دسته و نوع قابل انجام است.

  1. طبقه بندی بر اساس تعداد نفرات شرکت کننده در

دو نفره

چهار نفره

ده نفره

بیست نفره به بالا

  • طبقه بندی بر اساس جنس میز کنفرانس:

چوبی
ام دی اف

شیشه ای
مبا کورین

  • طبقه بندی بر اساس کاربرد میز کنفرانس:

با پذیرایی
بدون فضای پذیرایی
با طرحهای سفارشی

  • طبقه بندی بر اساس شکل:

یو شکل

مستطیل شکل

متصل به میز مدیریت

بیضی شکل

دایره ای شکل

کیفیت انواع میز کنفرانس:

میز کنفرانس یو شکل

توجه به کیفیت میز کنفرانس امری غیر قابل اجتناب و مهم است. زیرا اگر در زمان طراحی فاصله بین افراد به درستی در نظر گرفته نشود، در زمان نشستن راحتی لازم را ایجاد نمی‌کنند. علاوه بر این موضوع انتخاب و استفاده از متریال و یراق‌آلات با کیفیت و مرغوب در کیفیت نهایی محصول و رضایت کاربران تاثیر به سزایی دارد.

رنگ میز کنفرانس:

انتخاب رنگ میز کنفرانس، موضوعی بسیار مهم است. زیرا باید با دکوراسیون کلی فضا، نور فضا و محل قرارگیری میز کنفرانس هماهنگ و مرتبط باشد.

رنگ تیره و مشکی نشانگر قدرت برند و سازمان است و رنگ روشن که اغلب انتخاب مناسبی برای سبک مدرن و مینیمال است، ایده پردازی را بالاتر برده و بازدهی و راندمان جلسه را بالا می‌برد.

امکانات میز کنفرانس مدرن:

اگر یک میز کنفرانس به سبک مدرن را انتخاب کنید مزیت‌ها و قابلیت‌های زیادی را در اختیار دارید. به عنوان مثال، سیم‌های اضافی که باعث ایجاد بی نظمی و شلوغی در اتاق می‌شوند را از بین شیار مخصوصی که روی میز تعبیه شده و یا باکس مخصوص انتقال کابل برق و شبکه عبور می‌دهید. امکان نصب سوکت پنل جهت استفاده از پورتهای مختلف و همچنین امکان شارژ لبتاب و موبایل در حین جلسات نیز برای شما فراهم می‌باشد.

این امکانات در میز کنفرانس مدرن موجب محبوبیت این نوع از میزها در بین عموم مدیران و صاحبان برند شده است.

سخن آخر:

برای داشتن بهترین و باکیفیت‌ترین میزهای کنفرانس و همچین تجهیز فضای اداری خود به مدرن‌ترین و کارآمدترین مبلمان اداری با کارشناسان متخصص ما در آسیاچوب در ارتباط باشید.