شرکت تولیدی آسیا چوب با سرمایه بخش خصوصی در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی فعالیت خود را آغاز کرده است . این شرکت با هدف تولید و ارائه خدمات مهندسی شده و با توجه به بهره گیری از مدیران متخصص و با تجربه در صنعت چوب و فلز، اساتید برتر و خبره دانشگاهی در صنعت چوب و مبلمان، کارشناسان مرتبط و کاربلد و هم چنین با مطالعه و انجام تحقیقات مداوم دست به شناخت نیاز مشتریان و خلاء بازار در این حوزه زده است.

بالا
پارتیشن دو جداره

همه آنچه که باید در مورد پارتیشن دو جداره بدانیم

برای جداسازی و تفکیک فضاهای داخلی کاربری‌هایی چون خانه و محیط‌های کاری و ادارات، از پارتیشن استفاده می‌شود که در ارتقا جلوه بصری نیز تاثیرگذار است.

پارتیشن دو جداره نوعی از پارتیشن است که به منظور تبدیل فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری و غیره به فضاهایی با متراژ کمتر مورد استفاده است.

بهره گیری از این پارتیشن موجب تقسیم یک فضای بزرگ به فضاهای کوچکتر می‌گردد و راندمان استفاده از فضا را بیشتر می‌کند.

از این نوع پارتیشن می‌توان به منظورهای مختلفی در محیط کار یا خانه استفاده کرد. برای مثال جداسازی فضای هال از پذیرایی و یا ایجاد دو کلاس درس مختلف، برای پنهان کردن بخشی از ساختمان از دید عموم، برای ساخت فضای بازی کودکان و غیره.

انواع پارتیشن دو جداره:

پارتیشن دو جداره

 پارتیشن دو جداره انواع مختلفی چون تمام ام دی اف، پارتیشن دوجداره با پرده کرکره و پارتیشن دوجداره با شیشه سندبلاست مات و پارتیشن دوجداره با شیشه سند بلاست مات و پارتیشن با شیشه ساده دارد.

در ساخت پارتیشن‌های دو جداره از متریال‌های مختلفی چون ام دی اف، شیشه و آلومینیوم استفاده می‌گردد. آنچه که ابعاد و ارتفاع پارتیشن‌ها را مشخص می‌کند نیاز مشتری و فضای موجود است. پارتیشن‌های دارای مسیرهای مشخصی برای عبور کابل برق، تلفن و کابل‌های شبکه اینترنتی می‌باشند. علاوه بر این نیز برای سایر موارد تاسیساتی در پارتیشن‌ها مسیر عبوری تعبیه می‌گردد.

پارتیشن‌های دو جداره نسبت به تک جداره از ایستایی و مقاومت بالاتری برخوردارند و این استقامت موجب می‌گردد که اصطحلاک کمتری با زمین داشته و نیاز به نگهداری و سرویس کمتری داشته باشد.

مهم‌ترین مزیت پارتیشن اداری دو جداره این است که عایق بسیار خوبی برای سر و صدا هستند. اگر زیبایی ظاهری فضا برایتان مهم است پارتیشن اداری دو جداره انتخاب مناسبی خواهد بود. این پارتیشن‌ها با اینکه ستون ندارند، اما به راحتی بر روی زمین قرار گرفته و از مقاومت بالایی برخوردارند.

این نوع از پارتیشن نیز می‌تواند مانند پارتیشن تک جداره در ابعاد کوتاه، نیمه بلند و بلند ساخته شود.

مزایای پارتیشن دو جداره:

پارتیشن دو جداره برای جلوگیری از آلودگی‌های صوتی استفاده می‌گردد. اگر به دنبال ایستایی، زیبایی و آکوستیک شدن فضای خود هستید بهتر است از پارتیشن دو جداره مات به جای پنل یو پی وی سی استفاده نمایید.

سایر مزیت‌های پارتیشن دو جداره به شرح زیر است:

  • دارا بودن مسیر عبور کابل‌ها و تاسیسات
  • عدم اتصال بدنه و رسانایی برق و عدم نویز
  • امکان استفاده از شیشه ساده و سندپلاست وطلق کربنات ضد ضربه و ایمن
  • ایستایی منحصر به فرد بدون ساپورت و اتصال به زمین

قیمت پارتیشن دو جداره:

پارتیشن اداری

پارتیشن دوجداره علاوه بر جلوگیری از انتقال سر و صدا، عایق حرارتی نیز ایجاد می‌کند که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن دو جداره از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد. قیمت پارتیشن اداری بر اساس متریال مصرفی، هزینه‌های اجرا، نوع شیشه و متراژ اجرا شده محاسبه می‌گردد. برای سفارش پارتیشن و مشاوره و استعلام قیمت با شماره های ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی و همراهی کنیم.

انواع پارتیشن دو جداره:

پارتیشن دو جداره از جنس ام دی اف یکی از انواع پر طرفدار این پارتیشن‌هاست که با استفاده از ام دی اف 16 میل و عایق بندی لبه‌های آن با نوار PVC ساخته و اجرا می‌گردد. ضخامت پارتیشن دو جداره 13 سانتیمتر و ارتفاع آن از ابعاد کوتاه تا زیر سقف قابل اجراست.

پارتیشن شیشه‌ای:

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره شیشه‌ای که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل اختصاصی ساخته از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع از پارتیشن قابلیت جابجایی با قطعات قابل حمل را داراست و این امکان را برای دفاتر اداری فراهم می‌کند تا در صورت نیاز به تغییر سیستم توزیع و چیدمان نیروی انسانی خود و یا جابجایی محل کار به راحتی تغییرات را اعمال کنند.

پارتیشن آلومینیومی:

پارتیشن دو جداره با فریم آلومینیومی نوعی از پارتیشن دو جداره ام دی اف است. به طور کلی به پارتیشن‌هایی که در ساخت آن‌ها از فریم آلومینیومی استفاده می‌شود پارتیشن آلومینیومی می‌گویند که در طراحی دفاتر اداری و محیط‌های کاری بسیار مورد استقبال است. برای اجرای این نوع پارتیشن از ترکیب شیشه یا چوب و ام دی اف نیز استفاده می‌شود.

پارتیشن ام دی اف:

پارتیشن ام دی اف

همانگونه که از نام این پارتیشن مشخص است، دارای قابی از جنس ام دی اف می‌باشد و از سایر انواع پارتیشن ارزان‌تر و به صرفه تر است. این نوع از پارتیشن کاربردهای زیادی دارد که مهم‌ترین کاربرد آن جداسازی فضاهای اداری و خانگی است. اجرای آن کاری تخصصی و پیچیده است و بهتر است برای اجرای آن را به فردی حرفه‌ای سپرد.

پارتیشن چوبی:

پارتیشن چوبی در دسته بندی محصولات مدرن و باکیفیت موجود در بازار قرار می‌گیرد که دارای مقاومت و کیفیت بالایی می‌باشد. پارتیشن‌های چوبی را می‌توان در انواع مختلفی چون تک جداره، دو جداره، آکاردئونی، ثابت و متحرک اجرا نمود. انتخاب نوع پارتیشن به سلیقه، بودجه و دکوراسیون فضای مورد نظر بستگی دارد.

پارتیشن دو جداره:

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دو جداره علاوه بر جلوگیری از سر و صدا نوعی عایق بندی حرارتی نیز محسوب می‌شود که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی ی‌شود و به نوعی از اتلاف انرژی جلوگیری می‌شود. ارتفاع پارتیشن‌ها به عواملی مانند جریان گردش هوا و میزان عایق بودن آن بستگی دارد. در این نوع از پارتیشن می‌توان از پرده کرکره بین جداره‌ها استفاده نمود. شیشه‌هایی که در دو طرف کرکره قرار دارند موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده می‌شوند. امکان استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن یا همان ولوم وجود دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز نور به داخل فضا راه پیدا کند. از این پارتیشن اغلب به منور زیبایی، دکوراتیو بودن، ایستایی و همچنین آکوستیک بودن آن نسبت به سایر انواع پارتیشن استفاده می‌گردد.

نصب پارتیشن دو جداره:

پروسه و مراحل نصب پارتیشن دو جداره به حدی حائز اهمیت است که 50 درصد از کیفیت نهایی محصول را به دوش می‌کشد و بخش مهمی از پروسه تولید و عرضه به شمار می‌آید. بنابراین بهره گیری از نیروی اجرایی حرفه‌ای و متخصص در این زمینه امری ضروری و غیر قابل انکار است که با ید به آن توجه ویژه‌ای نمود.

نکات مهم در خرید پارتیشن دو جداره:

گاهی در فضای اداری استفاده از پارتیشن اداری می‌تواند از دیوارهای داخلی مفیدتر باشد. زیرا می‌توان محصول ایده‌آل را با توجه به کاربری و نیاز فضا انتخاب نمود. هر محصول با توجه به کاربرد مورد انتظار از آن قابلیت‌های مختلفی دارد. پارتیشن دو جداره از محصولات بسیار کاربردی می‌باشد که تقسیم بندی آزادانه، همسان و منطبق با فضای پیرامونی را داراست. پارتیشن دو جداره شیشه‌ای از مدرن ترین محصولات موجود در بازار می‌باشد که در فضاهای مسکونی و اداری اجرا می‌گردد.